fredag, oktober 02, 2015

Erik Israelsson

Vill bara ge vidare ett meddelande från den i söndags skadade Erik Israelsson eller S:t Erik som fansen kallar honom numera.

Jag vill passa på att ödmjukt tacka alla de Hammarby-supportrar, vänner, bekanta, motståndarsupportrar och alla andra som på något vis hört av sig till mig de senaste dagarna med krya-på-dig-hälsningar, stöd, fina ord och inte minst blomsterbuketter. Jag kan inte med ord beskriva hur tacksam jag är. Man blir stolt och glad att tillhöra Hammarby och få känna detta fantastiska stöd. Jag ska jobba hårt för att så snabbt som möjligt vara tillbaka på planen igen. Tack för all omtanke!
Hälsningar Erik



Det är skönt att Erik inte drabbades än värre. Han ser ut att må efter omständigheterna bra.
Som om dessa goda nyheter inte var nog meddelas också att Bajen just har slagit Åtvidaberg med 3-0! Nu går det åt rätt håll! De tre senaste matcherna har gett oss tre vinster och målskillnaden 7-0. Inte dåligt och nästa säsong blir det än bättre.

Inga kommentarer: