söndag, juli 02, 2017

Utskick

I dag har jag skickat ut ett mejl till många av mina vänner. Genom åren hamnar ganska många i mitt mejlregister. Men inte alla - så jag lägger ut det här också, sedan går jag till Mariakyrkan. Där celebreras Mässan kl 16. Kanske vi ses där?


Till många vänner,

Med det här mejlet skickar jag en upplysning om boken Jakobs brev – en bibelteologisk kommentar.
Det har berättats för mig att det nu uppstår en ny längtan efter bibelkunskap. Förhoppningsvis är det sant.
Samtidigt är det så att de kristna bokförlagen inte gärna vill ge bibelkommentarer eftersom de inte säljer.

Nu har jag låtit trycka kommentar på Book-on-demand och därifrån kan du beställa boken. Den kostar 160;-, www.litenupplaga.se
Boken är också tillgänglig på Adlibris, www.adlibris.com Där kostar den 179;-.
Den kommer också förhoppningsvis bli tillgänglig i bokhandeln och missionsbokhandeln. Där kan tillgänglighet och priser variera.


Hälsningar Håkan

Inga kommentarer: