torsdag, december 27, 2018

Bok-slut 2018

År 2018 börjar närma sig sitt slut och jag har haft anledning att se över hur försäljningen av mina böcker har gått. Det var på sätt och vis trevlig läsning. På sätt och vis? Ja, böckerna börjar ta slut och det tycker jag är tråkigt. Frågan inställer sig om jag ska trycka nya upplagor. Jag är mycket nöjd med mitt förlag Recito. Men när det kommer till försäljning säljer de bara ett år och sedan har jag förpliktat mig att köpa de exemplar som blivit över. Så här ser tillgången ut för närvarande:



Det finns 22 exemplar kvar av Galaterbrevet.

Jakobs brev har gått ut i en andra upplaga. Den köper du numera från Semnos förlag.
Dit kommer du genom att klicka här.


Det finns 6 exemplar kvar., men det kom ut en ny förbättrad upplaga i boken Vänner eller fiender? 

Det finns drygt 150 tillgängliga exemplar av den

Dessa böcker köper du bäst genom att klicka på hemsidan www.sunnliden.se. I mars månad räknar jag med att komma ut med en bibelteologisk kommentar till Evangelium enligt Matteus. Den ligger färdig men det tar lite tid att producera. Jag återkommer.

Inga kommentarer: