måndag, oktober 01, 2007

Nu var det ett tag sedan

Det är måndag. Jag är uppkopplad och snart börjar matchen. Men jag hinner skriva att jag börjar förstå värdet av en fungerande blogg. Får nog satsa lite mer. Det gäller att komma rätt med avvägningarna. Nyhetsbrev, nätverk och blogg. Det är mycket att hålla reda på. Dag Selander har gjort en blogg under många år som just nu gästas av Victor Sunnliden. Mycket spännande artiklar av Victor. Du kan gå in på http://missionxp.webblogg.se Jag ska gärna kommentera senare. Matchen? IFK Göteborg - Bajen.

1 kommentar:

Dag Selander sa...

Hur gick matchen? Änglarna vinner, va? Lägger in en bloggpost från Arne i Timrå om celler...
~~
Lägger också in en post om HUR ÄR DET ATT VARA I EN HUSFÖRSAMLING? (använder den termen för allt i Den svenska husförsanmlingsrörelsen) - Det hade varit guld om du med hela ditt nätverk fick en signal om att det vore jättebra om så många som möjligtb skrev och berättade om hur det är. Kortare (och förstås, längre) inlägg...
~~
Under dagen kommer posterna in. FÖR KÄNNEDOM har jag förstasidan på svengelska, medan de fortsätter med länk till svensk text som i fallet/Victor

Pax et laetitia
In communio sanctorum
;-) //Dag Sr

PS Vilken välsignelse att se såddens skörd i Generation X+