lördag, augusti 23, 2014

Kennedy Bakircioglü

Ni minns kanske att jag fick en tröst ifrån Hammarbys högkvarter, Paketet kom anonymt och det tog några veckor innan hemligheten, avsändaren, avslöjades. Under tiden kunde jag "skryta" med att jag fått affischen från laget, kanske Kennedy själv ... eller Pablo, Stefan Batan eller någon av de andra riktigt stora stjärnorna. Tills det avslöjades att en god vän och pastorskollega ordnat det hela. Därmed kunde man tänka att saken var klar ... tills idag.



Idag har kung Kennedy själv hört av sig och det är riktigt stort. Det är nästan jag blir frisk av bara farten. Jag kan ju inte tvivla. Se och hör själva och gläd er med mig. Det är bara att klicka här.

Imorgon söndag spelar vi, just det vi, en moralisk seriefinal mot Ljungskile. En vecka innan matchstart var arenan utsåld! Det betyder 31 000 sålda biljetter! Inte i Allsvenskan utan i Superettan! Bajen är fantastisk!

Jacob lyckades få en plåt och kommer att direkt rapportera till mig. Han får representera alla oss som inte fick plats. Jacob - hälsa Kennedy från mig!

Håll tummarna med mig, TV12 klockan 18.15.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Håkan. Kul att Kennedy hört av sig. Jan F