tisdag, november 28, 2017

Bibelkommentaren

Som ni kanske redan känner till har jag valt att ge ut en bibelteologisk kommentar till Jakobs brev på ett Book-on-demand-företag. Det finns flera fördelar med detta. För mig är det viktigaste att få hjälp med marknadsföringen så att informationen om boken når ut ordentligt. Recito, som förlaget heter, skickar ut informationen till bokhandlare och bibliotek. Jag har också lagt märke till att några av mina böcker, bland andra den här, går att beställa och köpa på nätet, till exempel Adlibris och Bokus. Det är jag verkligen glad för.

Nu har kommentaren sålt bra enligt  mitt tycke. Jag lät trycka 200 exemplar och idag återstår endast 37 exemplar. Dessa exemplar kommer att hamna hemma hos mig och kan följaktligen beställas hos mig. När det nu inte finns fler än 37 exemplar kvar vill jag bara meddela detta. Jag kommer till våren ut med en ny bibelteologisk kommentar. Den här gången har jag arbetat igenom och kompletterat mitt arbete med Galaterbrevet. Om Gud ger mig nåd ska jag fortsätta med de fler böcker.





Kan beställas via min epost hakan.sunnliden@telia.com Boken kostar 150;- plus frakt.  

Inga kommentarer: